Skoči na vsebino


Naročnik: HTTPOOL, d.o.o.

Popolna preobrazba spletnega portala Wise.blue

Wise.blue je s svojo platformo za učinkovito oglaševanje globalna rešitev za oglaševalce in agencije, ki omogoča boljše rezultate na Twitterju.

Wise.blue je blagovna znamka Aleph Holdinga, ki ponuja celovite rešitve za Twitter Ads. Zagotavlja optimalne rezultate z uporabo pametne tehnologije in vertikalnih specifičnih funkcij ter s predanimi strokovnjaki za uspešnost.

Izziv

V konkurenci na področju orodij za učinkovito oglaševanje na Twitterju je bilo treba doseči, da znamka Wise.blue izstopa. To je zahtevalo njeno celostno prenovo, torej novo vizualno podobo in posledično prenovo spletnega portala, ki je osrednja komunikacijska točka dotika s potencialnimi in obstoječimi uporabniki. Poleg nove vizualne podobe je bilo treba izboljšati uporabniško izkušnjo in s tem zagotoviti učinkovito zbiranje prodajnih leadov. Na začetku projekta smo si z naročnikom zastavili jasne poslovne KPI-je:

  • izboljšati uporabniško izkušnjo (načelo »mobile first«, ki vpliva na hitrost nalaganja),
  • prilagoditi CX po meri uporabnika s ciljem povišati stopnjo konverzije (customer experience),
  • povečati število kvalificiranih prodajnih leadov,
  • izboljšati hitrost nalaganja,
  • omogočiti krepitev zavedanja o znamki.
“Ker mora znamka Wise.blue v konkurenci izstopati, smo jo zapakirali drugače.”

Rešitev

S pravo kombinacijo strateškega načrtovanja, razumevanja digitalnega okolja, tehnoloških rešitev in kreativne izvedbe smo inovativno prenovili in okrepili znamko ambicioznega tehnološkega podjetja.

Glavna rešitev prenove je bila predstavitev orodja in storitev Wise.blue potencialnemu uporabniku. Vključevala je prenovo blagovne znamke in novo, uporabniku prijaznejšo izkušnjo z uporabo dostopnih tehnologij in s kreacijo uporabne vsebine. Vse to skupaj pritegne kakovostne potencialne stranke.

Za tehnično rešitev smo implementirali tehnologijo Netlify. Njen CMS urednikom omogoča bistveno hitrejše vnašanje in urejanje vsebin, vsaka sprememba pa se objavi z avtomatiziranim procesom (continuous deployment).

Stran deluje na trenutno najhitrejši strežniški infrastrukturi in je narejena za zelo hitro nalaganje, kar pripomore k njenemu boljšemu rangiranju na Googlu.

Uporabljene tehnologije in storitve:

  • Hugo,
  • Netlify,
  • Netlify CMS (odprtokodni sistem za upravljanje spletnih vsebin, ki podpira Git delovni proces, urednikom pa ponuja prijazen uporabniški vmesnik).

Rezultati

Naročniku smo zagotovili:

  • izboljšano uporabniško izkušnjo,
  • hitro delovanje celotnega sistema,
  • boljši rezultat na Google Core Vitals,
  • razumevanje orodja in storitev naročnika ter porast zanimanja zanje in oddajo povpraševanj.
“Optimizirana uporabniška izkušnja, osvežena identiteta znamke in kakovostna vsebina omogočajo zbiranje kvalitetnih prodajnih leadov.”

Naslednji članek