
Veliko spletno mesto kot glavni prodajni kanal
Naročnik: Maistra Hospitality Group
Kot eno večjih ponudnikov namestitev v jadranski regiji, se v Maistri zavedajo, da morajo biti strateško odločitve podprte s tehnologijo.
Več
Naročnik: HTTPOOL, d.o.o.
Wise.blue je s svojo platformo za učinkovito oglaševanje globalna rešitev za oglaševalce in agencije, ki omogoča boljše rezultate na Twitterju.
V konkurenci na področju orodij za učinkovito oglaševanje na Twitterju je bilo treba doseči, da znamka Wise.blue izstopa. To je zahtevalo njeno celostno prenovo, torej novo vizualno podobo in posledično prenovo spletnega portala, ki je osrednja komunikacijska točka dotika s potencialnimi in obstoječimi uporabniki. Poleg nove vizualne podobe je bilo treba izboljšati uporabniško izkušnjo in s tem zagotoviti učinkovito zbiranje prodajnih leadov. Na začetku projekta smo si z naročnikom zastavili jasne poslovne KPI-je:
S pravo kombinacijo strateškega načrtovanja, razumevanja digitalnega okolja, tehnoloških rešitev in kreativne izvedbe smo inovativno prenovili in okrepili znamko ambicioznega tehnološkega podjetja.
Glavna rešitev prenove je bila predstavitev orodja in storitev Wise.blue potencialnemu uporabniku. Vključevala je prenovo blagovne znamke in novo, uporabniku prijaznejšo izkušnjo z uporabo dostopnih tehnologij in s kreacijo uporabne vsebine. Vse to skupaj pritegne kakovostne potencialne stranke.
Za tehnično rešitev smo implementirali tehnologijo Netlify. Njen CMS urednikom omogoča bistveno hitrejše vnašanje in urejanje vsebin, vsaka sprememba pa se objavi z avtomatiziranim procesom (continuous deployment).
Stran deluje na trenutno najhitrejši strežniški infrastrukturi in je narejena za zelo hitro nalaganje, kar pripomore k njenemu boljšemu rangiranju na Googlu.
Naročniku smo zagotovili:
Naslednji članek
Naročnik: Maistra Hospitality Group
Kot eno večjih ponudnikov namestitev v jadranski regiji, se v Maistri zavedajo, da morajo biti strateško odločitve podprte s tehnologijo.
Več