Skoči na vsebino


Naročnik: Magna-C

Prehod na moderno e-commerce platformo

# Spletna trgovina # Zasebna aplikacija # Tema # Produktni katalog

B2B spletna trgovina za vse velikosti magnetov

Predstavitev

Podjetje Magna-C je specializirano za proizvodnjo in prodajo vseh vrst magnetov. Že dolga leta je del evropskega trga B2B in eden večjih proizvajalcev. Njegovi ugledni partnerji so Daimler, Liebherr, Bosch, Kärcher in drugi. Na spletu je bilo podjetje prisotno s spletno trgovino, ki pa je bila zgrajena na platformi, ki v današnjih časih ni več omogočala konkurenčnega razvoja in upravljanja.

IZZIV

Treba je bilo prenoviti spletno trgovino, izboljšati uporabniško izkušnjo in izbrati optimalno e-comm platformo, ki bo zadovoljila potrebe poslovanja B2B. Podpirati je morala implementacijo trenutnih zahtev in zagotavljati možnost nadgradnje v prihodnje. Pri izbiri je bilo za naročnika ključno, da je rešitev postavljena v oblaku, podpira povezavo z njegovim sistemom ERP, omogoča preprosto upravljanje produktnega kataloga ter hkrati ponuja napredne cenovne funkcionalnosti, večjezičnost in različne prodajne kanale. Preprost CMS je bil dodatna želja.

»Shopware je moderna platforma, ki lahko raste skupaj z vami.«

REŠITEV

Glede na želje smo skupaj z naročnikom izbrali trenutno najhitreje rastočo e-comm platformo, Shopware. Ta podpira preproste oblike spletne trgovine, kos pa je tudi najkompleksnejšim zahtevam. Platforma, ki lahko deluje tudi v oblaku, omogoča hiter razvoj spletne trgovine, API-povezovanje z različnimi bazami podatkov (ERP, CRM …) in plačilnimi sistemi, večjezičnost, pregleden in zmogljiv produktni katalog ter podporo tako imenovanih zasebnih aplikacij, s katerimi se funkcionalnosti prilagodijo naročnikovim željam.

Storitve:

  • postavitev Shopware trgovine, ki deluje v oblaku,
  • prenos podatkovnih struktur,
  • nastavitev produktnega kataloga,
  • programiranje čelnega dela,
  • izdelava zasebne aplikacije za dodatne funkcionalnosti,
  • priprava teme,

Oznake

REZULTATI

Naročniku smo zagotovili:

  • izboljšano uporabniško izkušnjo,
  • preprosto upravljanje trgovine,
  • novo temo,
  • integracijo z ERP,
  • dodatne načine plačila,
  • zasebno aplikacijo,
“»Zmogljiv CMS in produktni katalog sta ključna gradnika uspeha.«”

Naslednji članek