Skoči na vsebino


Naročnik: Agilcon

Prenova uporabniškega vmesnika za najpopularnejšo kadrovsko aplikacijo pri nas – GECKO HRM

# Analiza # Strategija # UX # UI # Sistem dizajn

Kako smo posodobili uporabniški vmesnik in se obenem držali omejitev platforme Salesforce

Predstavitev

Podjetje Agilcon je vodilni regionalni partner in integrator za storitve Salesforce. Na platformi Salesforce je razvilo oblačno kadrovsko rešitev Gecko HRM. Ključ do uspeha Salesforcea in Gecka so varnost podatkov in prilagodljivost procesom posameznega podjetja. Več o rešitvi Gecko HRM si lahko preberete tukaj.

Izziv

Izziv za TechHub ekipo je bila prenova uporabniške izkušnje in vmesnika Gecko HRM. Poudarek je bil na poenoteni uporabniški izkušnji ne glede na napravo, posebna pozornost pa je bila namenjena mobilnim uporabnikom, za katere trenutna rešitev ni bila optimalno prilagojena. Želja naročnika je bil enostaven grafični jezik z jasno vizualizacijo in unificiranimi gradniki, s katerimi se lahko pohitrita razvoj in nadgrajevanje. Končna rešitev je morala biti skladna s smernicami in pravili tehnologije Salesforce.

“Minimalizem, vizualizacija podatkov in ploščati dizajn.”

Rešitev

Začeli smo z delavnicami in analizirali stanje. Skupaj z naročnikom smo pripravili popis elementov in gradnikov ter določili poslovne cilje projekta. Intervjuvali smo obstoječe uporabnike, da bi se seznanili z njihovim pogledom in s težavami, s katerimi se srečujejo pri uporabi aplikacije. Naročnikovo poznavanje konkurence ter globoko zavedanje o njenih prednostih in slabostih sta nam bila v pomoč pri pripravi prvih osnutkov, na podlagi katerih smo začrtali smernice.

V naslednjem koraku smo razvili nov grafični jezik s poudarkom na vizualizaciji podatkov. S pristopom »mobile first« smo rešili izziv mobilnih uporabnikov in izboljšali njihovo uporabniško izkušnjo. Končni rezultat je posodobljen uporabniški vmesnik z jasno razdelanimi elementi za podporo prihodnjih iteracij in nadgradenj produkta.

pristop in principi

  • hevristična analiza
  • uporabniško testiranje
  • uporabniške poti
  • presoja UX
  • oblikovanje UI

Rezultati

Naročniku smo zagotovili:

  • unificirano in izboljšano uporabniško izkušnjo,
  • igrifikacijo,
  • oblikovanje uredniške politike,
  • vizualizacijo podatkovnih tipov,
  • poenotenje gradnikov,
  • pristop »mobile first«,
  • enostavnost uporabe – prilagojene uporabniške poti,
  • vizualno posodobitev uporabniškega vmesnika v skladu z oblikovalskimi trendi.
“Uporabniški vmesnik kot sredstvo za zagotavljanje dodane vrednosti strankam in izboljšanje zadovoljstva z uporabo aplikacije Gecko.”

Naslednji članek