Primeri

Dober vsebinski sistem – za dobrobit zavarovanca!

Naročnik // IKK Classic

Storitve //

Razvoj čelnega dela

Predstavitev

Ena največjih zdravstvenih zavarovalnic v Evropi je potrebovala popolno osvežitev obstoječih komunikacijskih kanalov.

Izziv

Največji izziv je bilo doseganje visokih standardov našega partnerja C3, ki mu je bilo zaupano o poenotenje vseh komunikacijskih kanalov IKK. IKK je ena vodilnih zavarovalnic v Nemčiji s ponudbo obveznih zavarovanj.

PRI IKK JE BILO V ČASU PROJEKTA ZAVAROVANIH 5.2 MILIJONA UPORABNIKOV.

Rešitev

Z ekipo C3 smo zasnovali celostno strategijo vsebinskega marketinga s pripadajočim vsebinskim ekosistemom. Z jasnimi cilji: odpreti nove komunikacijske kanale in zagotavljati dobro povezano in učinkovito komunikacijo s ciljnimi skupinami. Na vseh točkah dotika.

Zato smo preoblikovali celotno spletno stran, ki zdaj sledi zadnjim oblikovnim trendom korporativnega komuniciranja in bolj izpostavlja prednosti znamke. Najpomembneje pa je, da znatno krepi odnose s strankami, s tem pa pomembno vpliva na povečano zvestobo in ohranitev obstoječih strank.

Najboljša strategija vsebinskega marketinga je: celostna.

Uporabljene tehnologije in rešitve

Hibiscus/Patternlab

Magnolia CMS

Rezultati

S pravo izbiro tehnologije smo dosegli:

  • učinkovitejše delovanje čelnih vmesnikov (z rabo Hibiscus Patternlab bridge za Magnolia CMS),
  • močnejšo povezanost s strankami,
  • večjo zvestobo znamki.

www.ikk-classic.de/pk

Ko se srečata tradicija in tehnologija / Julius Baer je mednarodni zgled na področju upravljanja s premoženjem