Primeri

8 etap do zmage

Naročnik // PORSCHE INTER AUTO d. o. o.

Storitve //

UX /

UI /

Razvoj /

Vsebina

Predstavitev

V kampanji za vozila Porsche 911 smo združili video produkcijo in interaktivni del, v katerem so uporabniki glasovali za zmagovalca dirkaškega dvoboja in se potegovali za privlačne nagrade.

Izziv

Spletno stran smo zasnovali v dveh fazah: med kampanjo in po kampanji. V prvi fazi je obsegala sistem za glasovanje, s katerim so uporabniki napovedovali zmagovalce posameznih etap dirke z avtomobilčki Porsche, ter vsebinski del s članki o modelski seriji 911 in njeni zgodovini. Po koncu glasovanja pa smo podporo nagradni igri umaknili, spletno mesto pa preoblikovali v stičišče vsebin o priljubljenih vozilih Porsche 911.

Spletna stran je morala podpirati komunikacijsko kampanjo in ostati funkcionalna tudi po zaključku glavnega dela komunikacijskih aktivnosti.

Primerno tudi za zahtevne uredniške izzive.

Rešitev

Zaradi tipa vsebin (video, določanje datuma objave ipd.) in uredniških zahtev, smo spletno stran postavili na platformi Netfly CMS. Z uporabo Netfly obrazcev smo vsem uporabnikom zagotovili pregledno in varno sodelovanje v nagradni igri.

  • Razvoj platforme za glasovanje s preverjanjem in preprečevanjem zlorab.
  • Avtomatizirane objave vsebine in avtomatizirano izvajanje glasovanja.

Uporabljene tehnologije in storitve

Hugo

technology logo

Netlify

technology logo

Netlify CMS

Netlify CMS je odprtokodni sistem za upravljanje s spletnimi vsebinami, ki podpira Git delovni proces, urednikom pa ponuja prijazen uporabniški umesnik.

technology logo

Rezultati

S premišljeno izbiro varne platforme smo dosegli:

  • aktivna vključenost uporabnikov skozi celotno kampanjo
  • povečanje baze podatkov
  • sodobna uporabniška izkušnja
  • brez-strežniško CMS podporo
  • hitro delovanje celotnega sistema
  • boljši rezultat na Google Core Vitals
V 8 etapah je glasovalo več kot 5.000 uporabnikov.

911.porsche.si

Interaktivna personalizirana finančna platforma na Hrvaškem / Platforma umfo.hr, ki temelji na JTBD intervjujih s ciljnimi odjemalci